Innowacyjne kanały dystrybucji usług bankowych z perspektywy klienta

Autor

  • Karolina Fijołek Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

DOI:

https://doi.org/10.18778/2391-6478.3.2.02

Słowa kluczowe:

bankowość elektroniczna, innowacyjne kanały dystrybucji, klienci usług bankowych, oddziały bankowe

Abstrakt

Oczekiwania klientów ulegają transformacji, sposoby współpracy z nimi, ale także wewnętrzne procesy banku. Bankowość staje się coraz bardziej zależna od Internetu oraz systemów informatycznych – obecnie większość usług oferowana jest poprzez sieć. W związku z tym faktem zmieniają się Także struktury organizacyjne banków oraz wymagane kompetencje pracowników. Opracowanie przedstawia jak zmieniają się te struktury oraz jak te zmiany widzą klienci bankowości.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Antczak Z. (red.), 2013, Kapitał ludzki w strukturach wirtualno–sieciowych. Nowe role pracowników i menedżerów wiedzy, Wyd. Difin, Warszawa.
Google Scholar

Bankowość elektroniczna a rozwój banków w Polsce, 2000, Vabanque, Materiały konferencyjne, Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Koło Naukowe Finansistów „Euroeconomicus”, Szczecin.
Google Scholar

Cyman D., 2013, Elektroniczne instrumenty płatnicze a bezpieczeństwo uczestników rynku finansowego, Wyd. Wolter Kluwer, Warszawa.
Google Scholar

Gospodarowicz A. (red.), 2002, Zastosowania rozwiązań informatycznych w instytucjach finansowych, „Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu”, nr 954.
Google Scholar

Grzegorczyk W., Krawiec W., Sibińska A., 2010, Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.
Google Scholar

Janas A., 2002, Strategie konkurencji na rynku usług bankowych, Wyd. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa.
Google Scholar

Janc A., 2002, Zatrudnienie w sektorze bankowym. Symptomy nowej ery, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
Google Scholar

Kadys E., 2012, Facebook finansów, „Bank”, nr 11.
Google Scholar

Król T., 2012, Wirtualny Oddział – nadążyć za klientem, „Bank”, nr 11.
Google Scholar

Machtyłowicz H., 2012, Banki 2 i ½ – najnowocześniejsze na świecie, „Bank”, nr 11.
Google Scholar

Od placówki do smartfona, 2014, „Nowoczesny Bank Spółdzielczy”, nr 1.
Google Scholar

Polasik M., 2007, Bankowość elektroniczna, Istota – Stan – Perspektywy, Wyd. CeDeWu, Warszawa.
Google Scholar

Świecka B., 2004, Bankowość elektroniczna, Wyd. CeDeWu, Warszawa.
Google Scholar

Świecka B., 2007, Detaliczna bankowość elektroniczna, Wyd. CeDeWu, Warszawa.
Google Scholar

[www1] http://cppc.gov.pl/
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2016-06-30

Jak cytować

Fijołek, K. (2016). Innowacyjne kanały dystrybucji usług bankowych z perspektywy klienta. Finanse I Prawo Finansowe, 3(2), 7–19. https://doi.org/10.18778/2391-6478.3.2.02

Numer

Dział

Artykuł