Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica
  • Start
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Statystyki
    • Recenzenci
    • Indeksowanie i archiwizacja
    • Kontakt
  • Zawartość
    • Nowy numer
    • Early View
    • Archiwum
    • Archiwum (1998-)
  • Cel i zakres tematyczny czasopisma
  • Dla autorów
    • Prawa autorskie
    • Instrukcja redakcyjna
    • Opisy alternatywne
    • Opłaty
    • Zgłoś tekst
  • Etyka wydawnicza
  • Dla recenzentów
  • Polityka czasopisma
    • Polityka OA
    • Zasady dotyczące numerów specjalnych
    • Polityka prywatności
    • Polityka antyplagiatowa
    • Polityka Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego wobec narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 24 Nr 2 (2014): Dramat irlandzki na pograniczu stylów i kultur

Tom 24 Nr 2 (2014): Dramat irlandzki na pograniczu stylów i kultur

					Pokaż  Tom 24 Nr 2 (2014): Dramat irlandzki na pograniczu stylów i kultur
Opublikowane: 2014-06-30

Articles

  • Klarowność wypowiedzi dramatycznej, czyli irlandzki dramat końca wieku dwudziestego

    Nicholas Grene
    7-27
    • PDF
  • Śmierć i przemiana w dramatach Williama Butlera Yeatsa

    Ewa Wąchocka
    29-48
    • PDF
  • Wizyta z zaświatów: o przedstawieniach Swifta w dramacie Williama Butlera Yeatsa The Words upon the Window-Pane

    Emanuela Zirzotti
    49-62
    • PDF
  • Irlandzki dramat Casimira Markiewicza: anty-imperializm i awangarda w Dublinie

    Lauren Arrington
    63-72
    • PDF
  • Polska premiera „Wesołka” Johna Millingtona Synge’a

    Barry Keane
    73-81
    • PDF
  • Samuel Beckett a Irlandia

    Jadwiga Uchman
    83-99
    • PDF
  • Sztuki pasyjne po irlandzku, czyli kobiety i śmierć u Oskara Wilde’a i Mariny Carr

    Katherine O’Keefe
    101-111
    • PDF
  • Didaskalia w „Przekładach” Briana Friela

    Robert Looby
    113-123
    • PDF
  • Porzucając przemoc: lojaliści wobec Porozumienia Wielkopiątkowego w dramatach Gary Mitchella

    Megan W. Minogue
    125-137
    • PDF
  • Święta Trójca: postacie kobiet w Ourselves Alone (1986) i w After Easter (1994) Anne Devlin

    Virginie Privas-Bréauté
    139-149
    • PDF
  • Powrót tańczącego ciała na irlandzką scenę w kontekście „niepokornych lat dziewięćdziesiątych”

    Katarzyna Ojrzyńska
    151-166
    • PDF

Other

  • Wstęp

    Michał Lachman, Małgorzata Leyko
    5-6
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Język polski

Zgłoś artykuł

Zgłoś artykuł

Słowa kluczowe

cope

citescore

0.0
2024CiteScore
 
 
6th percentile
Powered by  Scopus

mniswdwa

Zadanie realizowane ze środków MNiSW na podstawie umowy nr 304/WCN/2019/1 z dn. 28.08.2019 r. w ramach programu Wsparcie dla Czasopism Naukowych

Najczęściej czytane w ostatnich 90 dniach
  • At Home and Abroad. Julian Tuwim and the Russian Emigration
    233
  • W szpiegowskim labiryncie. Powieść szpiegowska w PRL (na przykładzie serii „Labirynt”)
    92
  • Brr, Bereza. Literatura polska wobec Miejsca Odosobnienia w Berezie Kartuskiej. 1934–1939
    87
  • O kilku kontekstach powieści Joan Lindsay "Piknik pod Wiszącą Skałą"
    87
  • Fryderyk Chopin w uzdrowiskach zachodnich Czech – literackie świadectwa
    86

fb

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica

ISSN 1505-9057
e-ISSN 2353-1908

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego (www)
ul. Jana Matejki 34A, 90-237 Łódź

Tel.: 42 235 01 65, fax: 42 66 55 86
journals@uni.lodz.pl

 

Wydania online są dostępne bez ograniczeń w Open Access: CC BY-NC-ND

W sprawie prenumeraty wydań papierowych prosimy o kontakt z: ksiegarnia@uni.lodz.pl

Deklaracja dostępności

 

 

 

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.