Introduction
DOI :
https://doi.org/10.18778/2450-4491.10.02Mots-clés :
“Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, gerontology studiesRésumé
The text presents the contents of the current issue of “Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne” and emphasizes the context of multi-/interdisciplinary gerontology studies conducted in Poland.
Références
Dubas E. (2008) Edukacyjny paradygmat badawczy w geragogice in: Edukacja do i w starości, M. Kuchcińska (ed.), Bydgoszcz, Wydawnictwo Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej: 45–65.
View in Google Scholar
Heschel A. J. (2014) Kim jest człowiek?, transl. by Katarzyna Wojtkowska, Łódź, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
View in Google Scholar
Mosakowska M., Więcek A., Błędowski P. (eds.) (2012) Aspekty medyczne, psychologiczne, socjologiczne i ekonomiczne starzenia się ludzi w Polsce, Poznań 2012, Termedia Wydawnictwa Medyczne.
View in Google Scholar
Piotrowski J. (ed.) (1973) Człowiek stary w rodzinie i społeczeństwie, Warszawa, PWN.
View in Google Scholar
Synak B. (ed.) (2002) Polska starość, Gdańsk, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.
View in Google Scholar
Szarota Z. (2015) Uczenie się starości, “Edukacja Dorosłych”, 1: 23–35.
View in Google Scholar
Zych A. A. (ed.) (2017) Encyklopedia starości, starzenia się i niepełnosprawności, Katowice, Wydawnictwo Thesaurus Silesiae, Vol. 1 A–G.
View in Google Scholar
Téléchargements
Publiée
Comment citer
Numéro
Rubrique
Licence
Ce travail est disponible sous licence Creative Commons Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale - Pas de Modification 4.0 International.