Wprowadzenie
DOI:
https://doi.org/10.18778/2450-4491.10.01Słowa kluczowe:
„Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, badania gerontologiczneAbstrakt
W tekście została zaprezentowana zawartość treściowa kolejnego numeru czasopisma „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, ze wskazaniem na kontekst multi/interdyscyplinarnych badań gerontologicznych prowadzonych w Polsce.
Bibliografia
Dubas E. (2008) Edukacyjny paradygmat badawczy w geragogice w: Edukacja do i w starości, M. Kuchcińska (red.), Bydgoszcz, Wydawnictwo Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej, s. 45–65.
Google Scholar
Heschel A. J. (2014) Kim jest człowiek?, tłum. Katarzyna Wojtkowska, Łódź, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar
Mosakowska M., Więcek A., Błędowski P. (red.) (2012) Aspekty medyczne, psychologiczne, socjologiczne i ekonomiczne starzenia się ludzi w Polsce, Poznań 2012, Termedia Wydawnictwa Medyczne.
Google Scholar
Piotrowski J. (red.) (1973) Człowiek stary w rodzinie i społeczeństwie, Warszawa, PWN.
Google Scholar
Synak B. (red.) (2002) Polska starość, Gdańsk, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.
Google Scholar
Szarota Z. (2015) Uczenie się starości, „Edukacja Dorosłych”, 1, s. 23–35.
Google Scholar
Zych A. A. (red.) (2017) Encyklopedia starości, starzenia się i niepełnosprawności, Katowice, Wydawnictwo Thesaurus Silesiae, tom 1 A–G.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.