Wprowadzenie
DOI :
https://doi.org/10.18778/2450-4491.10.01Mots-clés :
„Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, badania gerontologiczneRésumé
W tekście została zaprezentowana zawartość treściowa kolejnego numeru czasopisma „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, ze wskazaniem na kontekst multi/interdyscyplinarnych badań gerontologicznych prowadzonych w Polsce.
Références
Dubas E. (2008) Edukacyjny paradygmat badawczy w geragogice w: Edukacja do i w starości, M. Kuchcińska (red.), Bydgoszcz, Wydawnictwo Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej, s. 45–65.
View in Google Scholar
Heschel A. J. (2014) Kim jest człowiek?, tłum. Katarzyna Wojtkowska, Łódź, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
View in Google Scholar
Mosakowska M., Więcek A., Błędowski P. (red.) (2012) Aspekty medyczne, psychologiczne, socjologiczne i ekonomiczne starzenia się ludzi w Polsce, Poznań 2012, Termedia Wydawnictwa Medyczne.
View in Google Scholar
Piotrowski J. (red.) (1973) Człowiek stary w rodzinie i społeczeństwie, Warszawa, PWN.
View in Google Scholar
Synak B. (red.) (2002) Polska starość, Gdańsk, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.
View in Google Scholar
Szarota Z. (2015) Uczenie się starości, „Edukacja Dorosłych”, 1, s. 23–35.
View in Google Scholar
Zych A. A. (red.) (2017) Encyklopedia starości, starzenia się i niepełnosprawności, Katowice, Wydawnictwo Thesaurus Silesiae, tom 1 A–G.
View in Google Scholar
Téléchargements
Publiée
Comment citer
Numéro
Rubrique
Licence
Ce travail est disponible sous licence Creative Commons Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale - Pas de Modification 4.0 International.