Wprowadzenie… albo dlaczego „Mistrz”… jest na przekór
DOI :
https://doi.org/10.18778/2450-4491.08.02Références
Barbier J.-M. (2016) Leksykon analizy aktywności. Konceptualizacje zwyczajowych pojęć, przeł. i oprac. E. Marynowicz-Hetka, Łódź, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
View in Google Scholar
Derra A., Kola A. M., Piasek W. (red.) (2019) Niewidzia(l)ne. Kobiety i historia Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
View in Google Scholar
Kafar M. (2019) Looking for Self at the Intersection of “Master/master” Discourses, „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, nr 8, s. 126–147.
View in Google Scholar
Kafar M., Kola A. F. (2016) Mistrzowie – preliminaria. O założeniach pewnego projektu badawczego, „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, nr 2, s. 190–196.
View in Google Scholar
Witkowski L. (2001) O zaniedbaniach kategorialnych i teoretycznych pedagogiki w Polsce w: Pedagogika u progu trzeciego tysiąclecia, A. Nalaskowski, K. Rubacha (red.), Toruń, Wydawnictwo UMK, s. 271–286.
View in Google Scholar
Téléchargements
Publiée
Comment citer
Numéro
Rubrique
Licence
Ce travail est disponible sous licence Creative Commons Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale - Pas de Modification 4.0 International.