Introduction… or Why „the Master”… is in Defiance
DOI:
https://doi.org/10.18778/2450-4491.08.01Bibliografia
Barbier J.-M. (2016) Leksykon analizy aktywności. Konceptualizacje zwyczajowych pojęć, transl. by E. Marynowicz-Hetka, Łódź, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar
Derra A., Kola A. M., Piasek W. (Eds.) (2019) Niewidzia(l)ne. Kobiety i historia Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
Google Scholar
Kafar M. (2019) Looking for Self at the Intersection of “Master/master” Discourses, „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne,” 8: 126–147.
Google Scholar
Kafar M., Kola A. F. (2016) Mistrzowie — preliminaria. O założeniach pewnego projektu badawczego, „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne,” 2: 190–196.
Google Scholar
Witkowski L. (2001) O zaniedbaniach kategorialnych i teoretycznych pedagogiki w Polsce in: Pedagogika u progu trzeciego tysiąclecia, A. Nalaskowski, K. Rubacha (Eds.), Toruń, Wydawnictwo UMK: 271–286.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.