Wprowadzenie… albo dlaczego „Mistrz”… jest na przekór
DOI:
https://doi.org/10.18778/2450-4491.08.02Bibliografia
Barbier J.-M. (2016) Leksykon analizy aktywności. Konceptualizacje zwyczajowych pojęć, przeł. i oprac. E. Marynowicz-Hetka, Łódź, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar
Derra A., Kola A. M., Piasek W. (red.) (2019) Niewidzia(l)ne. Kobiety i historia Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
Google Scholar
Kafar M. (2019) Looking for Self at the Intersection of “Master/master” Discourses, „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, nr 8, s. 126–147.
Google Scholar
Kafar M., Kola A. F. (2016) Mistrzowie – preliminaria. O założeniach pewnego projektu badawczego, „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, nr 2, s. 190–196.
Google Scholar
Witkowski L. (2001) O zaniedbaniach kategorialnych i teoretycznych pedagogiki w Polsce w: Pedagogika u progu trzeciego tysiąclecia, A. Nalaskowski, K. Rubacha (red.), Toruń, Wydawnictwo UMK, s. 271–286.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.