Chaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles» — Scope of Activity

Authors

  • Ewa Marynowicz-Hetka Uniwersytet Łódzki

References

Barbier J.-M. (2011) Vocabulaire ďanalyse des activités, Paris, PUF.
Google Scholar

Bateson G. (1979) La nature et la pensée, Paris, Seuil.
Google Scholar

Castoriadis C. (1975) L’institution imaginaire de la societé, Paris, Editions du Seuil.
Google Scholar

Dewey J. (1968 [1947]) Éxpérience et education, tłum. na j. francuski M. A. Carroi, Paris,Librairie Armand Colin.
Google Scholar

Donzelot J. (2005) Comment gouverner les sociétés libérales? Ľeffet Foucault dans le monde anglo-saxon. Discussion entre Jacques Donzelot et Colin Gordon, „Esprit” nr 3/19, s. 82-96.
Google Scholar

Jodelet D. (1994) (red.) Les représentations sociales, Paris, PUF.
Google Scholar

Marmoz L., Marmoz R. (2014) (red.) La recherche en éducation. Pluralité et complexité, Paris, ĽHarmattan.
Google Scholar

Morin E. (2007) Vers ľabime?, Paris, Ľ Herne.
Google Scholar

Radlińska H. (1935) Stosunek wychowawcy do środowiska społecznego. Szkice z pedagogiki społecznej, Warszawa, Nasza Księgarnia.
Google Scholar

Witkowski L. (2014) Niewidzialne środowisko. Pedagogika kompletna Heleny Radlińskiej jako krytyczna ekologia umysłu i idei i wychowania. O miejscu pedagogiki w przełomie dwoistości w humanistyce, Kraków, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
Google Scholar

Published

2015-09-30

How to Cite

Marynowicz-Hetka, E. (2015). Chaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles» — Scope of Activity. Nauki O Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 1(1), 194–199. Retrieved from https://czasopisma.uni.lodz.pl/wychow/article/view/11288

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>