Katedra UNESCO: Kształcenie i Praktyki Profesjonalne (Chaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles») — zakres aktywności
Bibliografia
Barbier J.-M. (2011) Vocabulaire ďanalyse des activités, Paris, PUF.
Google Scholar
Bateson G. (1979) La nature et la pensée, Paris, Seuil.
Google Scholar
Castoriadis C. (1975) L’institution imaginaire de la societé, Paris, Editions du Seuil.
Google Scholar
Dewey J. (1968 [1947]) Éxpérience et education, tłum. na j. francuski M. A. Carroi, Paris,Librairie Armand Colin.
Google Scholar
Donzelot J. (2005) Comment gouverner les sociétés libérales? Ľeffet Foucault dans le monde anglo-saxon. Discussion entre Jacques Donzelot et Colin Gordon, „Esprit” nr 3/19, s. 82-96.
Google Scholar
Jodelet D. (1994) (red.) Les représentations sociales, Paris, PUF.
Google Scholar
Marmoz L., Marmoz R. (2014) (red.) La recherche en éducation. Pluralité et complexité, Paris, ĽHarmattan.
Google Scholar
Morin E. (2007) Vers ľabime?, Paris, Ľ Herne.
Google Scholar
Radlińska H. (1935) Stosunek wychowawcy do środowiska społecznego. Szkice z pedagogiki społecznej, Warszawa, Nasza Księgarnia.
Google Scholar
Witkowski L. (2014) Niewidzialne środowisko. Pedagogika kompletna Heleny Radlińskiej jako krytyczna ekologia umysłu i idei i wychowania. O miejscu pedagogiki w przełomie dwoistości w humanistyce, Kraków, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.