Katedra UNESCO: Kształcenie i Praktyki Profesjonalne (Chaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles») — zakres aktywności

Autor

  • Ewa Marynowicz-Hetka Uniwersytet Łódzki

Bibliografia

Barbier J.-M. (2011) Vocabulaire ďanalyse des activités, Paris, PUF.
Google Scholar

Bateson G. (1979) La nature et la pensée, Paris, Seuil.
Google Scholar

Castoriadis C. (1975) L’institution imaginaire de la societé, Paris, Editions du Seuil.
Google Scholar

Dewey J. (1968 [1947]) Éxpérience et education, tłum. na j. francuski M. A. Carroi, Paris,Librairie Armand Colin.
Google Scholar

Donzelot J. (2005) Comment gouverner les sociétés libérales? Ľeffet Foucault dans le monde anglo-saxon. Discussion entre Jacques Donzelot et Colin Gordon, „Esprit” nr 3/19, s. 82-96.
Google Scholar

Jodelet D. (1994) (red.) Les représentations sociales, Paris, PUF.
Google Scholar

Marmoz L., Marmoz R. (2014) (red.) La recherche en éducation. Pluralité et complexité, Paris, ĽHarmattan.
Google Scholar

Morin E. (2007) Vers ľabime?, Paris, Ľ Herne.
Google Scholar

Radlińska H. (1935) Stosunek wychowawcy do środowiska społecznego. Szkice z pedagogiki społecznej, Warszawa, Nasza Księgarnia.
Google Scholar

Witkowski L. (2014) Niewidzialne środowisko. Pedagogika kompletna Heleny Radlińskiej jako krytyczna ekologia umysłu i idei i wychowania. O miejscu pedagogiki w przełomie dwoistości w humanistyce, Kraków, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2015-09-30

Jak cytować

Marynowicz-Hetka, E. (2015). Katedra UNESCO: Kształcenie i Praktyki Profesjonalne (Chaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles») — zakres aktywności. Nauki O Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 1(1), 194–199. Pobrano z https://czasopisma.uni.lodz.pl/wychow/article/view/11288

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>