Od redaktorów tomu

Autor

  • Danuta Urbaniak-Zając Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Elżbieta Dubas Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Zakład Andragogiki i Gerontologii Społecznej
  • Marcin Kafar Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Katedra Badań Edukacyjnych

DOI:

https://doi.org/10.18778/2450-4491.04.01

Biogramy autorów

Danuta Urbaniak-Zając - Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu

Doktor habilitowany, profesor Uniwersytetu Łódzkiego. Pracownik Katedry Badań Edukacyjnych Wydziału Nauk o Wychowaniu. Kieruje Zakładem Metod Badań Jakościowych. Główne zainteresowania badawcze: metodologia badań empirycznych, teoria pedagogiki społecznej, profesjonalizacja działań zawodowych pedagogów.

Elżbieta Dubas - Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Zakład Andragogiki i Gerontologii Społecznej

Doktor habilitowany, prof. nadzw. Uniwersytetu Łódzkiego, prodziekan Wydziału Nauk o Wychowaniu UŁ, kierownik Zakładu Andragogiki i Gerontologii Społecznej, główne obszary badawcze mieszczą się w zakresie andragogiki i geragogiki: rozwój i uczenie się osób dorosłych i starszych, badanie biografii.

Marcin Kafar - Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Katedra Badań Edukacyjnych

Doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Badań Edukacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego; redaktor kilku serii wydawniczych i członek redakcji „NOWIS”. Obecnie prowadzi badania nad biografiami naukowymi w Polsce i Stanach Zjednoczonych. Stażysta w Department of Communication, University of South Florida, USA (2010, 2016).

Pobrania

Opublikowane

2017-06-30

Jak cytować

Urbaniak-Zając, D., Dubas, E., & Kafar, M. (2017). Od redaktorów tomu. Nauki O Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 4(1), 8–15. https://doi.org/10.18778/2450-4491.04.01

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>