Wprowadzenie
DOI:
https://doi.org/10.18778/0208-600X.66.01Bibliografia
Bourdieu P. (2001), Reguły sztuki. Geneza i struktura pola literackiego, tłum. A Zawadzki, Universitas, Kraków.
Google Scholar
Bourdieu P. (2005), Dystynkcja. Społeczna krytyka władzy sądzenia, tłum. P. Biłos, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa.
Google Scholar
Elias N. (2006), Mozart. Portret geniusza, tłum. B. Baran, Wydawnictwo WAB, Warszawa.
Google Scholar
Golka M. (1995), Socjologia artysty, Ars Nova, Poznań.
Google Scholar
Golka M. (2008), Socjologia sztuki, Difin, Warszawa.
Google Scholar
Heinich N. (2007), Być artystą. Rzecz o przekształceniu statusu malarzy i rzeźbiarzy, tłum. L. Mazur, VIZJA PRESS&IT Ltd., Warszawa.
Google Scholar
Lipski A. (2001), Elementy socjologii sztuki. Problemy awangardy artystycznej XX wieku, Atla 2, Wrocław.
Google Scholar
Matuchniak-Krasuska A. (2010), Zarys socjologii sztuki Pierre’a Bourdieu, Oficyna Naukowa, Warszawa.
Google Scholar
Osęka A. (1975), Mitologie artysty, PIW, Warszawa.
Google Scholar
Popiel M. (2011), Artysta awangardowy – między arcyludzkim a nieludzkim. Próba estetyki antropologicznej, „Teksty Drugie” 2011, nr 6, s. 49–74.
Google Scholar
Wejbert-Wąsiewicz E. (2009a), Kim jest artysta?, „Dwumiesięcznik społeczno-polityczny. Realia i co dalej…”, nr 3 (12), s. 122–132.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.