Katedra UNESCO: Kształcenie i Praktyki Profesjonalne (Chaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles») — zakres aktywności

Auteurs

  • Ewa Marynowicz-Hetka Uniwersytet Łódzki

Références

Barbier J.-M. (2011) Vocabulaire ďanalyse des activités, Paris, PUF.
View in Google Scholar

Bateson G. (1979) La nature et la pensée, Paris, Seuil.
View in Google Scholar

Castoriadis C. (1975) L’institution imaginaire de la societé, Paris, Editions du Seuil.
View in Google Scholar

Dewey J. (1968 [1947]) Éxpérience et education, tłum. na j. francuski M. A. Carroi, Paris,Librairie Armand Colin.
View in Google Scholar

Donzelot J. (2005) Comment gouverner les sociétés libérales? Ľeffet Foucault dans le monde anglo-saxon. Discussion entre Jacques Donzelot et Colin Gordon, „Esprit” nr 3/19, s. 82-96.
View in Google Scholar

Jodelet D. (1994) (red.) Les représentations sociales, Paris, PUF.
View in Google Scholar

Marmoz L., Marmoz R. (2014) (red.) La recherche en éducation. Pluralité et complexité, Paris, ĽHarmattan.
View in Google Scholar

Morin E. (2007) Vers ľabime?, Paris, Ľ Herne.
View in Google Scholar

Radlińska H. (1935) Stosunek wychowawcy do środowiska społecznego. Szkice z pedagogiki społecznej, Warszawa, Nasza Księgarnia.
View in Google Scholar

Witkowski L. (2014) Niewidzialne środowisko. Pedagogika kompletna Heleny Radlińskiej jako krytyczna ekologia umysłu i idei i wychowania. O miejscu pedagogiki w przełomie dwoistości w humanistyce, Kraków, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
View in Google Scholar

Téléchargements

Publiée

2015-09-30

Comment citer

Marynowicz-Hetka, E. (2015). Katedra UNESCO: Kształcenie i Praktyki Profesjonalne (Chaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles») — zakres aktywności. Nauki O Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 1(1), 194–199. Consulté à l’adresse https://czasopisma.uni.lodz.pl/wychow/article/view/11288

Articles les plus lus par le même auteur ou la même autrice

<< < 1 2