Wprowadzenie

Auteurs

  • Bogusław Śliwerski Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Katedra Teorii Wychowania

DOI :

https://doi.org/10.18778/2450-4491.06.01

Biographie de l'auteur

Bogusław Śliwerski, Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Katedra Teorii Wychowania

Profesor pedagogiki (nauki społeczne) na Uniwersytecie Łódzkim; od 1994 r. jest członkiem zarządu Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, w którym pełni funkcję przewodniczącego od 2012 r. Od 2010 r. jest także profesorem Akademii Pedagogiki Specjalnej w Instytucie Edukacji. Założył czasopismo „Studia z Teorii Wychowania” i jest redaktorem czterech międzynarodowych podręczników edukacyjnych (Gdańsk 2006–2010). Kierował wieloma projektami w dziedzinie badań edukacyjnych i jest autorem ponad 700 publikacji z zakresu edukacji humanistycznej, antropologicznej i filozoficznej oraz dyskursu empirycznego i praktycznego w edukacji współczesnej oraz w postmodernistycznej perspektywie porównawczej. Obszar zainteresowań badawczych: pedagogika, teoria edukacji, edukacja alternatywna, edukacja porównawcza, teoria szkoły.

Références

Kaliszewski A. (2012), Główne nurty w kulturze XX i XXI wieku. Podręcznik dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, Warszawa, Wydawnictwo Poltex.
View in Google Scholar

Téléchargements

Publiée

2018-10-19

Comment citer

Śliwerski, B. (2018). Wprowadzenie. Nauki O Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 6(1), 8–11. https://doi.org/10.18778/2450-4491.06.01