Recenzja: Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka, tom 2, pod redakcją Katarzyny Węsierskiej i Mikołaja Witkowskiego, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2020, ss. 286

Autor

  • Anna Skoczek Akademia Ignatianum, Wydział Pedagogiczny, Katedra Dydaktyki i Pedagogiki Szkolnej, ul. Kopernika 26, 31-501 Kraków

DOI:

https://doi.org/10.18778/2544-7238.04.16

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Hayes S.C., Strosahl K. D., Wilson K. G., 2013, Terapia akceptacji i zaangażowania. Proces i praktyka uważnej zmiany, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar

Węsierska K., Witkowski M. (red.), 2020, Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka, t. 2, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2020-11-26

Jak cytować

Skoczek, A. (2020). Recenzja: Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka, tom 2, pod redakcją Katarzyny Węsierskiej i Mikołaja Witkowskiego, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2020, ss. 286. Logopaedica Lodziensia, (4), 231–234. https://doi.org/10.18778/2544-7238.04.16

Numer

Dział

Other