Mała wystawa muzealna jako narzędzie wzmacniania więzi lokalnych i społecznych oraz forma promocji publikacji popularnonaukowej – Końskowola, Poland. Na podstawie wydarzenia w Końskowoli
DOI:
https://doi.org/10.18778/0208-6034.38.10Pobrania
Bibliografia
Clair J. (2009), Kryzys muzeów, Wydawnictwo Słowo/obraz terytoria, Gdańsk.
Google Scholar
Folga-Januszewska D. (2008), Muzea w Polsce. Stan, zachodzące zmiany i kierunki rozwoju muzeów w Europie oraz rekomendacje dla muzeów polskich. Raport opracowany na zlecenie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako jeden z Raportów o Stanie Kultury, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Warszawa.
Google Scholar
Głowacki J., Hausner J., Jakóbik K., Markiel K., Mituś A., Śabiński M. (2009), Finansowanie kultury i zarządzanie instytucjami kultury, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie; Małopolska Szkoła Administracji Publicznej, Kraków.
Google Scholar
Konserwacja i remont Fary w Końskowoli – zabytku o istotnym znaczeniu dla historii Regionu Lubelskiego (2011), [s.n.], Końskowola.
Google Scholar
Kotler N., Kotler Ph. (2000), Can Museums be All Things to All People? Missions, Goals, and Marketing’s Role, “Museum Management and Curatorship”, 18.3, p. 271–287, https://doi.org/10.1080/09647770000301803
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.1080/09647770000301803
Mclean F. (2012), Marketing the museum, Routledge, London, https://doi.org/10.4324/9780203033661
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.4324/9780203033661
Muzea w 2022 roku (2022), Narodowy Instytut Muzeów, Warszawa.
Google Scholar
Nowosad W., Grupa M., Kozłowski T., Nalaskowski F., Grupa D., Kulesz A., Openkowski R., Dobek M., Majorek M., Michalik J. (2021), W źródłach utrwalone – krypty w Końskowoli, TODK Fara Końskowolska; Instytut Archeologii Uniwersytetu Łódzkiego, Końskowola–Łódź.
Google Scholar
O’Reilly T. (2009), What is Web 2.0?, O’Reilly Media, Inc., Sebastopol, CA.
Google Scholar
Olechnicki K., Załęcki P. (1999), Słownik socjologiczny, Wydawnictwo Graffiti BC, Toruń.
Google Scholar
Smith P.B., Fischer R., Vignoles V.L., Bond M.H. (2013), Understanding social psychology across cultures. Engaging with others in a changing world, Sage, Los Angeles.
Google Scholar
Stefanek-Nowacka B. (2021), Promocja nowej książki wydanej przez TODK Fara Końskowolska, “Echo Końskowoli”, 12, p. 9–10.
Google Scholar
Zbieg A., Słowińska A., Żak B. (2015), Siła relacji interpersonalnej-wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej, “Psychologia Społeczna”, 3.34, p. 335–351.
Google Scholar
https://www.facebook.com/farakonskowolska/ (access: 1 V 2022).
Google Scholar
https://www.konskowola-fara.pl/2021/12/17/promocja-ksiazki/ (access: 1 V 2022).
Google Scholar
https://www.nimoz.pl/dzialalnosc/projekty/statystyka-muzeow (access: 1 V 2022).
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.