Wychowanie–tożsamość–ciało–płeć. Wprowadzenie w problematykę
DOI:
https://doi.org/10.18778/2450-4491.14.01Słowa kluczowe:
wychowanie, socjalizacja, tożsamość, tożsamość płciowa, ciało, płeć, genderAbstrakt
Tekst prezentuje zawartość czternastego numeru czasopisma „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne” będącego przestrzenią dla interdyscyplinarnej dyskusji nad związkami procesów wychowania, kształcenia i socjalizacji z kategoriami tożsamości, ciała oraz płci.
Bibliografia
Gajek K., Desperak I. (2022) Wychowanie–tożsamość–ciało–płeć. Wprowadzenie w problematykę, „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, nr 1(14), s. 8–13, https://doi.org/10.18778/2450-4491.14.01
Google Scholar
Gajek K., Desperak I. (2022) Education–Identity–Body–Gender. An Introduction, “Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, no. 1(14), pp. 8–13, https://doi.org/10.18778/2450-4491.14.01
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.18778/2450-4491.13.12