Exposition: „Tourist Régions – The Meeting Point of Cultures”. The Most Significant Tourist Event in Lodz

Authors

  • Jolanta Latosińska Uniwersytet Łódzki, Katedra Geografii Miast i Turyzmu
  • Stanisław Liszewski Uniwersytet Łódzki, Katedra Geografii Miast i Turyzmu

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.8.2.08

Downloads

Download data is not yet available.

References

Latosińska J., 1997, Przestrzeń urlopowo-wakacyjna jako obszar realizacji potrzeb wypoczynkowych mieszkańców dużego miasta na przykładzie grupy pracowników wyższych uczelni Łodzi, „Turyzm”, t. 7, z. 1, ss. 5-24.
Google Scholar DOI: https://doi.org/10.18778/0867-5856.7.1.01

Łuczak A., 1997, Imprezy targowe jako element public relations w promocji miasta na przykładzie Łodzi, [w:] Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, red. T. Domański, Łódź, ss. 175-184.
Google Scholar

Katalogi 1996-1998, Wystawa „ Regiony turystyczne - Na styku kultur", Łódź.
Google Scholar

Sprawozdania dyrekcji Międzynarodowych Targów Łódzkich, 1995-1998.
Google Scholar

Studium wiedzy o regionie łódzkim. Rozwój turystyki w regionie łódzkim, 1995, Łódzkie Towarzystwo Naukowe, Łódź, s. 240.
Google Scholar

Published

1998-12-30

How to Cite

Latosińska, J., & Liszewski, S. (1998). Exposition: „Tourist Régions – The Meeting Point of Cultures”. The Most Significant Tourist Event in Lodz. Turyzm/Tourism, 8(2), 115–129. https://doi.org/10.18778/0867-5856.8.2.08

Issue

Section

Notes