Exposition: „Tourist Régions – The Meeting Point of Cultures”. The Most Significant Tourist Event in Lodz
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.8.2.08Downloads
References
Latosińska J., 1997, Przestrzeń urlopowo-wakacyjna jako obszar realizacji potrzeb wypoczynkowych mieszkańców dużego miasta na przykładzie grupy pracowników wyższych uczelni Łodzi, „Turyzm”, t. 7, z. 1, ss. 5-24.
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.18778/0867-5856.7.1.01
Łuczak A., 1997, Imprezy targowe jako element public relations w promocji miasta na przykładzie Łodzi, [w:] Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, red. T. Domański, Łódź, ss. 175-184.
Google Scholar
Katalogi 1996-1998, Wystawa „ Regiony turystyczne - Na styku kultur", Łódź.
Google Scholar
Sprawozdania dyrekcji Międzynarodowych Targów Łódzkich, 1995-1998.
Google Scholar
Studium wiedzy o regionie łódzkim. Rozwój turystyki w regionie łódzkim, 1995, Łódzkie Towarzystwo Naukowe, Łódź, s. 240.
Google Scholar
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.