Choćby i niedoskonale: Nauki pobrane z trzydziestu lat nauczania
DOI :
https://doi.org/10.18778/2450-4491.12.17Mots-clés :
edukacja, zasady, pedeutologia, pedagogikaRésumé
Autor oryginału w eseistycznym stylu prezentuje siedem podstawowych zasad adekwatnego uprawiania edukacji, jakie płyną z jego osobistych nauczycielskich doświadczeń. Są to zasady zarówno pedeutologiczne, jak i pedagogiczne, w tym metodyczne oraz relacyjne, niestety rzadko w praktyce wdrażane.
Références
Christodoulou D. (2014) Seven Myths about Education, London, Routledge.
View in Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.4324/9781315797397
DeMille O. (2009) A Thomas Jefferson Education, TJED.org
View in Google Scholar
Gatto J. T. (1992) Dumbing Us Down. The Hidden Curriculum of Compulsory Schooling, Gabriola Island, New Society Publishers.
View in Google Scholar
Linden M. J., Whimbey A. (1990) Why Johnny Can’t Write: How to Improve Writing Skills, London, Routledge.
View in Google Scholar
Téléchargements
Publiée
Comment citer
Numéro
Rubrique
Licence
Ce travail est disponible sous licence Creative Commons Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale - Pas de Modification 4.0 International.