Choćby i niedoskonale: Nauki pobrane z trzydziestu lat nauczania
DOI:
https://doi.org/10.18778/2450-4491.12.17Słowa kluczowe:
edukacja, zasady, pedeutologia, pedagogikaAbstrakt
Autor oryginału w eseistycznym stylu prezentuje siedem podstawowych zasad adekwatnego uprawiania edukacji, jakie płyną z jego osobistych nauczycielskich doświadczeń. Są to zasady zarówno pedeutologiczne, jak i pedagogiczne, w tym metodyczne oraz relacyjne, niestety rzadko w praktyce wdrażane.
Bibliografia
Christodoulou D. (2014) Seven Myths about Education, London, Routledge.
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.4324/9781315797397
DeMille O. (2009) A Thomas Jefferson Education, TJED.org
Google Scholar
Gatto J. T. (1992) Dumbing Us Down. The Hidden Curriculum of Compulsory Schooling, Gabriola Island, New Society Publishers.
Google Scholar
Linden M. J., Whimbey A. (1990) Why Johnny Can’t Write: How to Improve Writing Skills, London, Routledge.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.