Aksjonormatywne postawy przedsiębiorców na świecie. Analiza porównawcza

Autor

  • Robert Rogowski State University of Applied Sciences in Nowy Sącz

DOI:

https://doi.org/10.18778/1899-2226.20.3.06

Słowa kluczowe:

-

Abstrakt

-

Bibliografia

Glinka B., S. Gudkova, Przedsiębiorczość, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011.
Google Scholar

Glinka B., Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008.
Google Scholar

Gruszecki T., Współczesne teorie przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
Google Scholar

Kultura przedsiębiorczości, red. B. Berger, Oficyna Literatów „Rój”, Warszawa 1994.
Google Scholar

Przedsiębiorczość. Źródła i uwarunkowania psychologiczne, red. Z. Ratajczak, Difin, Warszawa 2012.
Google Scholar

Sztompka P., Socjologia. Analiza społeczeństwa, Wydawnictwo ZNAK, Kraków 2012.
Google Scholar

World Values Survey, http://www.worldvaluessurvey.org.
Google Scholar

Zarzecki M., Etos polskich przedsiębiorców 2014: metoda, pomiar, analiza, „Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne”, UKSW, nr 9, s. 104–110.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2017-10-24

Jak cytować

Rogowski, R. (2017). Aksjonormatywne postawy przedsiębiorców na świecie. Analiza porównawcza. Annales. Etyka W Życiu Gospodarczym, 20(3), 81–96. https://doi.org/10.18778/1899-2226.20.3.06

Numer

Dział

Artykuł