Sprawozdanie z XIII Łódzkiej Konferencji Biograficznej z cyklu: „Biografia i badanie biografii”, pt. „Sytuacje trudne w biografii. Wątki edukacyjne”, Łódź, 20–21 lutego 2024 roku
DOI:
https://doi.org/10.18778/2450-4491.19.17Słowa kluczowe:
konferencja, biografia, badanie biografii, sytuacje trudneAbstrakt
W dniach 20–21 lutego 2024 roku odbyła się zorganizowana przez Katedrę Andragogiki i Gerontologii Społecznej Uniwersytetu Łódzkiego XIII Łódzka Konferencja Biograficzna z cyklu Biografia i badanie biografii. Motywem przewodnim tym razem było hasło: „Sytuacje trudne w biografii. Wątki edukacyjne”. W trakcie obrad uczestnicy – reprezentanci różnych dyscyplin naukowych i różnych uczelni oraz instytucji edukacyjnych – mieli możliwość zaprezentowania wyniki swoich badań, ale także przedyskutowania zagadnień ważnych zarówno pod względem merytorycznym, jak i metodologicznym. Konferencja wzbudziła zainteresowanie zarówno wśród doświadczonych naukowców, jak i młodych badaczy i stała się pretekstem do wielu cennych rozważań oraz inspiracji naukowych związanych z badaniami biograficznymi.
Bibliografia
XIII Łódzka Konferencja Biograficzna, https://www.uni.lodz.pl/konferencja-biograficzna (dostęp: 03.04.2024).
Google Scholar
Katedra Andragogiki i Gerontologii Społecznej, https://www.uni.lodz.pl/wydzialy-i-jednostki-ul/katedra-andragogiki-i-gerontologii-spolecznej (dostęp:03.04.2024).
Google Scholar
Seria „Biografia i Badanie Biografii”, https://wydawnictwo.uni.lodz.pl/serie/seria/biografia-i-badanie-biografii/ (dostęp:03.04.2024).
Google Scholar