Dominika Maison (2022), "Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne", Warszawa: PWN
DOI:
https://doi.org/10.18778/1733-8069.19.1.06Pobrania
Bibliografia
Maison Dominika (2000), Zogniskowane wywiady grupowe: jakościowa metoda badań marketingowych, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Maison Dominika (2010), Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Maison Dominika (2019), Qualitative marketing research. Understanding consumer behaviour, London–New York: Routledge.
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.4324/9780429467028
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.