Dominika Maison (2022), "Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne", Warszawa: PWN

Autor

DOI:

https://doi.org/10.18778/1733-8069.19.1.06

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Biogram autora

Katarzyna Archanowicz-Kudelska - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Psycholożka i socjolożka, doktorka nauk społecznych, zatrudniona na stanowisku adiunkta w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie, Kolegium Zarządzania i Finansów, Instytucie Infrastruktury Transportu i Mobilności. Wykłada także badania jakościowe i techniki projekcyjne na Uniwersytecie Warszawskim. Jej zainteresowania naukowe to jakościowe badania społeczne, szczególnie technika zogniskowanych wywiadów grupowych FGIs, rozwój zrównoważony oraz etyka badawcza.

Bibliografia

Maison Dominika (2000), Zogniskowane wywiady grupowe: jakościowa metoda badań marketingowych, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar

Maison Dominika (2010), Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar

Maison Dominika (2019), Qualitative marketing research. Understanding consumer behaviour, London–New York: Routledge.
Google Scholar DOI: https://doi.org/10.4324/9780429467028

Pobrania

Opublikowane

2023-02-28

Jak cytować

Archanowicz-Kudelska, K. (2023). Dominika Maison (2022), "Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne", Warszawa: PWN. Przegląd Socjologii Jakościowej, 19(1), 118–122. https://doi.org/10.18778/1733-8069.19.1.06

Numer

Dział

Recenzja