Dominika Maison (2010) "Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta". Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
DOI:
https://doi.org/10.18778/1733-8069.7.3.06Pobrania
Bibliografia
Babbie, Earl (2008) Podstawy badań społecznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Barbour, Rosaline (2011) Badania fokusowe. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Maison, Dominika (2001) Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Maison, Dominika (2010) Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Maison, Dominika i Artur Noga-Bogomilski, redaktorzy (2007) Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.