Dominika Maison (2010) "Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta". Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN

Autor

  • Wojciech Jabłoński Uniwersytet Łódzki, Polska

DOI:

https://doi.org/10.18778/1733-8069.7.3.06

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Biogram autora

Wojciech Jabłoński - Uniwersytet Łódzki, Polska

Wojciech Jabłoński, asystent w Katedrze Metod i Technik Badań Społecznych Instytutu Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego. Interesuje się zagadnieniami metodologicznymi w badaniach socjologicznych i rynkowych, zwłaszcza kwestami związanymi z pracą ankieterską. Pracuje nad doktoratem pt. „Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI) ze szczególnym uwzględnieniem działań ankieterskich

Bibliografia

Babbie, Earl (2008) Podstawy badań społecznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar

Barbour, Rosaline (2011) Badania fokusowe. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar

Maison, Dominika (2001) Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar

Maison, Dominika (2010) Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar

Maison, Dominika i Artur Noga-Bogomilski, redaktorzy (2007) Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2011-11-30

Jak cytować

Jabłoński, W. (2011). Dominika Maison (2010) "Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta". Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Przegląd Socjologii Jakościowej, 7(3), 120–122. https://doi.org/10.18778/1733-8069.7.3.06

Numer

Dział

Recenzja