Lubaś Marcin (2011) „Różnowiercy. Współistnienie międzyreligijne w zachodniomacedońskiej wsi.” Kraków: Wydawnictwo NOMOS
DOI:
https://doi.org/10.18778/1733-8069.8.3.06Pobrania
Bibliografia
Barth Fredrik (2006) Grupy i granice etniczne: społeczna organizacja różnic kulturowych [w:] Marian Kempny, Ewa Nowicka, red., Badanie kultury. Elementy teorii antropologicznej. Kontynuacje. Przełożyła Małgorzata Głowacka-Grajper. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 348–380.
Google Scholar
Bourdieu Pierre (2007) Szkic teorii praktyki, poprzedzony trzema studiami na temat etnologii Kabylów. Przełożył Wiesław Kroker. Kęty: Wydawnictwo Marek Derewiecki.
Google Scholar
Clifford James (2000) Kłopoty z kulturą. Przełożyła Ewa Dżurak. Warszawa: Wydawnictwo KR.
Google Scholar
Marcus George E. (2006) Wymogi stawiane pracom etnograficznym w obliczu ogólnoświatowej nowoczesności końca dwudziestego wieku [w:] Marian Kempny, Ewa Nowicka, red., Badanie kultury. Elementy teorii antropologicznej. Kontynuacje. Przełożył Sławomir Sikora. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 119–138.
Google Scholar
Parekh Bhikhu (1994) Discourses on National Identity. „Political Studies”, vol. 42, no 3, s. 492–504.
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.1111/j.1467-9248.1994.tb01692.x
Tokarska-Bakir Jolanta (1995) Dalsze losy syna marnotrawnego. Projekt etnografii nieprzeźroczystej. „Polska Sztuka Ludowa – Konteksty”, t. 49, z. 1, s. 13–22.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.