Segmentacja polskiej prasy muzycznej

Autor

DOI:

https://doi.org/10.18778/1505-9057.17.15

Abstrakt

Artykuł składa się z kilku części. Pierwsza z nich przybliża kształtowanie się polskiej prasy muzycznej od momentu jej powstania – czyli od okresu zaborów. Ponadto Autorka opisuje dzieje tej grupy prasowej w okresie dwudziestolecia międzywojennego, w czasie II wojny światowej, okresie komunizmu i po transformacji ustrojowej w 1989 roku. W dalszej części tekstu Joanna Mikosz prezentuje definicję prasy muzycznej oraz dokonuje charakterystyki współczesnego rynku prasy polskiej, biorąc pod uwagę różne kryteria, takie jak: tematyka, rodzaj muzyki, odbiorca, funkcje, częstotliwość ukazywania się i nakład.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2012-09-30

Jak cytować

Mikosz, J. (2012). Segmentacja polskiej prasy muzycznej. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 17(3), 147–161. https://doi.org/10.18778/1505-9057.17.15