Press Advertising – Varieties and Sub-Varieties. Methods of Promoting the Press
DOI:
https://doi.org/10.18778/1505-9057.35.15Słowa kluczowe:
press advertising, promotion of the pressAbstrakt
In the text entitled “Press advertising – varieties and sub-varieties. Methods of promoting the press”, the author discusses press advertising, which is a fast developing mass-media phenomenon. Modernity has granted press advertising a high quality of print and paper, as well as Infinite possibilities of combining various promotional forms with the press. The author argues that press advertising is one of the best ways in which a company can communicate with the market. Its advantage is, above all, a high frequency of distributing the contents and the possibility of conveying accurate advertising information in vast quantities.
Pobrania
Bibliografia
Bajka Z., „Reklama w mediach”, in: „Dziennikarstwo i świat mediów”, ed. Z Bauer, E. Chudziński, Universitas, Cracow 2000, p. 374–388.
Google Scholar
Domagała-Pereira K., „Dziennik na miarę”, Press 2009, No. 11, p. 8.
Google Scholar
Domagała-Pereira K., „Pisma z wypożyczalni”, Press 2007, No. 9, p. 50.
Google Scholar
Grym M., „Medyczny impet”, Press 2008, No. 4p. 56.
Google Scholar
Jupowicz-Ginalska A., „Marketing medialny”, Difin, Warsaw 2010.
Google Scholar
Kalinowska D., „Zmiana barw”, Press 2007, No. 12, p. 9.
Google Scholar
Kopacz G., „Powrót do korzeni”, Press 2008, No. 8, p. 65.
Google Scholar
Niczyperowicz A., „Dziennikarstwo od kuchni”, TS, Poznan 2001.
Google Scholar
Pukiel A., „Siła oprawy”, Press 2008, No. 8.
Google Scholar
Rumowska K., „Czytacz czytelnikiem”, Press 2009, No. 11, p. 39.
Google Scholar
Russell J.T., Lane W.R., „Reklama według Ottona Kleppnera”, Felberg SJA, Cracow 1996.
Google Scholar
Wieczerzak A., „Gazeta z promocją”, Press 2008, No. 8, p. 60.
Google Scholar
Woś R., „Prasa gatunek zagrożony. Trzy scenariusze mediów papierowych”, Dziennik Gazeta Prawna 2009, No. 208, p. 10.
Google Scholar
Wysocka S., „Włoski renesans”, Press 2007, No. 10, p. 52.
Google Scholar
Zachurski T., „W skórze dinozaura”, Dzienniki 2009, a supplement to Press 2009, No. 17, p. 33.
Google Scholar
http://www. ruch.com.pl/ [access: 21.11.2010].
Google Scholar
http://www.ithink.pl/artykuly/biznes/re-kla-ma-i-marketing/reklama-prasowa-w-usa/ [access: 21.11.2010].
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.