Recenzja książki Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce – Mariusz Jarocki, Paweł Marzec. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2020, ss. 206. ISBN 978-83-231-4357-4
DOI:
https://doi.org/10.18778/0860-7435.35.08Downloads
References
Jarocki, Mariusz (2016). Oczekiwania klientów bibliotek wobec rozwiązań mobilnych dostępnych w serwisach informacyjno-bibliotecznych. Zarządzanie Biblioteką, 8, s. 9–17.
Google Scholar
Stępień, Justyna (2021). Facebook, Instagram, a może blog? Gdzie promują się biblioteki? Zarządzanie Biblioteką, 13, s. 23–36.
Google Scholar
Wojciechowska, Maja (2010). Marketing elektroniczny biblioteki. Zarządzanie Biblioteką, 1, s. 43–45.
Google Scholar
Wojciechowska, Maja red. (2008). Elektroniczny wizerunek biblioteki. Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej.
Google Scholar
Wojciechowska, Maja & Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena (red.) (2019). Mobilnie, interaktywnie, kompetentnie. Usługi, media i technologie informacyjno-komunikacyjne w nowoczesnej bibliotece. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich.
Google Scholar
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.