Recenzja książki Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce – Mariusz Jarocki, Paweł Marzec. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2020, ss. 206. ISBN 978-83-231-4357-4

Authors

DOI:

https://doi.org/10.18778/0860-7435.35.08

Downloads

Download data is not yet available.

References

Jarocki, Mariusz (2016). Oczekiwania klientów bibliotek wobec rozwiązań mobilnych dostępnych w serwisach informacyjno-bibliotecznych. Zarządzanie Biblioteką, 8, s. 9–17.
Google Scholar

Stępień, Justyna (2021). Facebook, Instagram, a może blog? Gdzie promują się biblioteki? Zarządzanie Biblioteką, 13, s. 23–36.
Google Scholar

Wojciechowska, Maja (2010). Marketing elektroniczny biblioteki. Zarządzanie Biblioteką, 1, s. 43–45.
Google Scholar

Wojciechowska, Maja red. (2008). Elektroniczny wizerunek biblioteki. Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej.
Google Scholar

Wojciechowska, Maja & Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena (red.) (2019). Mobilnie, interaktywnie, kompetentnie. Usługi, media i technologie informacyjno-komunikacyjne w nowoczesnej bibliotece. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich.
Google Scholar

Published

2023-02-28

How to Cite

Wojciechowska, M. (2023). Recenzja książki Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce – Mariusz Jarocki, Paweł Marzec. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2020, ss. 206. ISBN 978-83-231-4357-4. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum, 2(35), 155–158. https://doi.org/10.18778/0860-7435.35.08

Issue

Section

Other