Aksjonormatywne postawy przedsiębiorców na świecie. Analiza porównawcza
DOI:
https://doi.org/10.18778/1899-2226.20.3.06Słowa kluczowe:
-Abstrakt
-Bibliografia
Glinka B., S. Gudkova, Przedsiębiorczość, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011.
Google Scholar
Glinka B., Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008.
Google Scholar
Gruszecki T., Współczesne teorie przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
Google Scholar
Kultura przedsiębiorczości, red. B. Berger, Oficyna Literatów „Rój”, Warszawa 1994.
Google Scholar
Przedsiębiorczość. Źródła i uwarunkowania psychologiczne, red. Z. Ratajczak, Difin, Warszawa 2012.
Google Scholar
Sztompka P., Socjologia. Analiza społeczeństwa, Wydawnictwo ZNAK, Kraków 2012.
Google Scholar
World Values Survey, http://www.worldvaluessurvey.org.
Google Scholar
Zarzecki M., Etos polskich przedsiębiorców 2014: metoda, pomiar, analiza, „Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne”, UKSW, nr 9, s. 104–110.
Google Scholar