O czasopiśmie

Multicultural Shakespeare: Translation, Appropriation and Performance jest periodykiem o zasięgu międzynarodowym, poświęconym studiom szekspirowskim, stanowi forum, dzięki któremu naukowcy, zwłaszcza pochodzący z krajów nieanglojęzycznych, mogą analizować lokalne zagadnienia, przyczyniając się tym samym do zrozumienia Szekspira jako globalnego fenomenu. Periodyk stwarza możliwość spojrzenia na uniwersalny wymiar dzieł Szekspira, wydobywając ich lokalne wartości kulturowe np. australijskie, brazylijskie, chińskie, finlandzkie, francuskie, niemieckie, greckie, izraelskie, japońskie, koreański, polskie, rumuńskie, rosyjskie, hiszpańskie, czy też amerykańskie i brytyjskie.

Multicultural Shakespeare na platformie Digital Commons (Elsevier)

Ogłoszenia

 CALL FOR PAPERS “SHAKESPEARE SHELTER: UKRAINE” -- THEMATIC VOLUME (curated by Nicoleta Cinpoeş and Imke Lichterfeld)

2024-03-01

CALL FOR PAPERS Multicultural Shakespeare vol 31 no 45 (2025) “SHAKESPEARE SHELTER: UKRAINE” -- thematic volume 

curated by Nicoleta Cinpoeş and Imke Lichterfeld

Deadline for article abstracts (300 words): 1 June 2024; confirmation of acceptance: 30 June 2024

Deadline for articles (6000 words), interviews and reviews: 15 September 2024

Deadline for final edits: 15 December 2024.

Przeczytaj więcej na temat  CALL FOR PAPERS “SHAKESPEARE SHELTER: UKRAINE” -- THEMATIC VOLUME (curated by Nicoleta Cinpoeş and Imke Lichterfeld)

Aktualny numer

Tom 28 Nr 43 (2023): Crossing Borders with Shakespeare since 1945: Central and Eastern European Roots and Routes
okładka

Guest Editors: Šárka Havlíčková Kysová, Ivona Mišterova

Opublikowane: 2023-12-30

Pełny numer

Articles

Wyświetl wszystkie wydania

Zwiększenie udziału zagranicznych recenzentów w ocenie artykułów przeznaczonych do publikacji w półroczniku "Multicultural Shakespeare: Translation, Appropriation and Performance" – zadanie finansowane w ramach Umowy Nr 605/P-DUN/2019 dn. 12.06.2019 r. ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowczechniającą naukę