Portal społecznościowy jako narzędzie do promowania informacji regionalnych –na przykładzie profili Facebook TVP Łódź, Radia Łódź i „Expressu Ilustrowanego”
DOI:
https://doi.org/10.18778/1505-9057.62.02Słowa kluczowe:
media społecznościowe, informacje regionalne, promocja, portal społecznościowyAbstrakt
Celem autora była ocena działań na profilach Facebook trzech redakcji mediów regionalnych – TVP 3 Łódź, Radia Łódź oraz dziennika „Express Ilustrowany” w zakresie umieszczania lokalnych i regionalnych informacji oraz próba ilościowego określenia i porównania tej działalności. Zastosowano analizę zawartości profilu na Facebooku, którą przeprowadzono w ciągu jednego miesiąca (1 marca–31 marca 2018 roku).
Pobrania
Bibliografia
Bogdańska Jolanta, Między prasą a cyberprzestrzenią. Analiza porównawcza gazety i serwisu www na przykładzie „Dziennika Łódzkiego”, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica” 2016, nr 2(32), s. 149–165. https://doi.org/10.18778/1505-9057.32.12
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.18778/1505-9057.32.12
Castells Manuel, Społeczeństwo sieci, przeł. M. Marody, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
Google Scholar
Kuczamer-Kłopotowska Sylwia, Rola mediów społecznościowych w komunikacji pokolenia Y, „Handel Wewnętrzny” 2016, nr 3(362), s. 216–227.
Google Scholar
Łaszkiewicz Anna, Media społecznościowe i ich potencjał w generowaniu wartości dla organizacji, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica” 2013, nr 287, s.157–168.
Google Scholar
Smalec Agnieszka, Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej, „Ekonomiczne Problemy Usług” 2010, nr 55, s. 579–588.
Google Scholar
Stopczyńska Kinga, Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu Inbound marketingu na przykładzie fan page, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica” 2013, nr 287, s. 181–191.
Google Scholar
Wejs-Milewska Violetta, Współczesne radio – pytanie o tożsamość, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica” 2017, nr 1(39), s. 23–30. https://doi.org/10.18778/1505-9057.39.05
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.18778/1505-9057.39.05
Express Ilustrowany, https://www.facebook.com/ExpressIlustrowany/ [dostęp: 3.04.2018].
Google Scholar
Radio Łódź, https://www.facebook.com/RadioLodz/ [dostęp: 3.04.2018].
Google Scholar
TVP 3 Łódź, https://www.facebook.com/tvplodz/ [dostęp: 3.04.2018].
Google Scholar
Zys Dorota, Inbound marketing – strategia przyszłości, https://sprawnymarketing.pl/inbound-marketing-strategia-przyszlosci/ [dostęp: 27.04.2018].
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.