O tendencjach w nowym nazewnictwie łódzkich usługowych firm kosmetycznych
DOI:
https://doi.org/10.18778/0208-6077.45.08Abstract
Downloads
References
Abramowicz Z., Nazwy lokali gastronomicznych w Szczecinie, [w:] Onomastyka polska a nowe kierunki językoznawcze, red. M. Czachorowska, M. Ł. Szewczyk, Bydgoszcz 2000.
Google Scholar
Lewandowski A., Współczesne polskie nazwy firmowe, Zielona Góra 1992.
Google Scholar
Mały słownik francusko-polski, polsko-francuski, Warszawa 1977.
Google Scholar
Nowy słownik hiszpańsko-polski, polsko-hiszpański, Warszawa 2006.
Google Scholar
Parzniewska J., Nazwy zakładów pogrzebowych, „Onomastica” 1999, R. XIII.
Google Scholar
Przybylska R., O współczesnych nazwach firm, „Język Polski” 1992, R. LXXII.
Google Scholar
Siwiec A., Nazwy agencji towarzyskich (na materiale ogłoszeń prasowych), [w:] Onomastyka polska a nowe kierunki językoznawcze, red. M. Czachorowska, M. Ł. Szewczyk, Bydgoszcz 2000.
Google Scholar
Słownik poprawnej polszczyzny, red. M. Szymczak, Warszawa 1994.
Google Scholar
Słownik włosko-polski i polsko-włoski, Łódź 2005.
Google Scholar
Podręczny słownik angielsko-polski, Warszawa 1998.
Google Scholar
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.