Uczniowski świat emocji a wybrane lektury szkoły podstawowej
DOI:
https://doi.org/10.18778/0208-6077.44.01Abstrakt
Dieser Artikel zeigt die Verbindung des Personalismus mit der Welt von Kinderemotionen. Die Autorin des Referats ist überzeugt vom Bestehen die Relation: “die wertbeständige Schullektüre - die Schülerwelt von literarische Emotionen”.
Pobrania
Brak dostępnych danych do wyświetlenia.
Pobrania
Opublikowane
2007-01-01
Jak cytować
Dworakowska-Marinow, D. (2007). Uczniowski świat emocji a wybrane lektury szkoły podstawowej. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica, 44, 3–8. https://doi.org/10.18778/0208-6077.44.01
Numer
Dział
Articles
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.