Recenzja książki Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce – Mariusz Jarocki, Paweł Marzec. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2020, ss. 206. ISBN 978-83-231-4357-4

Autor

DOI:

https://doi.org/10.18778/0860-7435.35.08

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Jarocki, Mariusz (2016). Oczekiwania klientów bibliotek wobec rozwiązań mobilnych dostępnych w serwisach informacyjno-bibliotecznych. Zarządzanie Biblioteką, 8, s. 9–17.
Google Scholar

Stępień, Justyna (2021). Facebook, Instagram, a może blog? Gdzie promują się biblioteki? Zarządzanie Biblioteką, 13, s. 23–36.
Google Scholar

Wojciechowska, Maja (2010). Marketing elektroniczny biblioteki. Zarządzanie Biblioteką, 1, s. 43–45.
Google Scholar

Wojciechowska, Maja red. (2008). Elektroniczny wizerunek biblioteki. Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej.
Google Scholar

Wojciechowska, Maja & Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena (red.) (2019). Mobilnie, interaktywnie, kompetentnie. Usługi, media i technologie informacyjno-komunikacyjne w nowoczesnej bibliotece. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2023-02-28

Jak cytować

Wojciechowska, M. (2023). Recenzja książki Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce – Mariusz Jarocki, Paweł Marzec. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2020, ss. 206. ISBN 978-83-231-4357-4. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum, 2(35), 155–158. https://doi.org/10.18778/0860-7435.35.08

Numer

Dział

Other