Recenzja książki Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce – Mariusz Jarocki, Paweł Marzec. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2020, ss. 206. ISBN 978-83-231-4357-4
DOI:
https://doi.org/10.18778/0860-7435.35.08Pobrania
Bibliografia
Jarocki, Mariusz (2016). Oczekiwania klientów bibliotek wobec rozwiązań mobilnych dostępnych w serwisach informacyjno-bibliotecznych. Zarządzanie Biblioteką, 8, s. 9–17.
Google Scholar
Stępień, Justyna (2021). Facebook, Instagram, a może blog? Gdzie promują się biblioteki? Zarządzanie Biblioteką, 13, s. 23–36.
Google Scholar
Wojciechowska, Maja (2010). Marketing elektroniczny biblioteki. Zarządzanie Biblioteką, 1, s. 43–45.
Google Scholar
Wojciechowska, Maja red. (2008). Elektroniczny wizerunek biblioteki. Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej.
Google Scholar
Wojciechowska, Maja & Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena (red.) (2019). Mobilnie, interaktywnie, kompetentnie. Usługi, media i technologie informacyjno-komunikacyjne w nowoczesnej bibliotece. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.