Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Indeksowanie
Kontakt
Zawartość
Nowy numer
Archiwum
Dla Autorów
Oświadczenie autora artykułu
Prawa autorskie
Instrukcja redakcyjna
Opłaty
Zgłoś tekst
Polityka czasopisma
Etyka wydawnicza
Polityka OA
Polityka prywatności
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 23 (2016): Zachowania przestrzenne człowieka
Nr 23 (2016): Zachowania przestrzenne człowieka
Redaktorzy zeszytu: Stanisław Mordwa, Agnieszka Rochmińska
Opublikowane:
2016-01-01
Artykuł
Zachowania przestrzenne klientów centrów handlowych – przykład Łodzi
Agnieszka Rochmińska
5–23
PDF
Dostępność mieszkańców województwa łódzkiego do sklepów wielkopowierzchniowych
Szymon Wiśniewski
25–38
PDF
Funkcjonowanie sklepów osiedlowych oraz zachowania zakupowe i przestrzenne ich klientów. Przykład Teofilowa w Łodzi
Jerzy Dzieciuchowicz
39–66
PDF
Oddziaływanie galerii handlowych na śródmiejskie ulice handlowe Katowic
Małgorzata Twardzik
67–85
PDF
Czynnik społeczno-ekonomiczny polityki mieszkaniowej w dużych miastach Ukrainy
Natalia Lysyak
87–100
PDF (Русский)
Nowe zachowania przestrzenne nabywców nieruchomości mieszkaniowych w przestrzeniach zurbanizowanych
Krzysztof Gargula, Wojciech Zając
101–119
PDF
Przestrzenny charakter zachowań matrymonialnych
Anna Janiszewska
137–149
PDF (English)
Zachowania przestrzenne w lokalizacji współczesnych rezydencji w Łodzi
Lidia Groeger
121–136
PDF
Subiektywne poczucie zagrożenia a zachowania obronne mieszkańców Łodzi
Stanisław Mordwa
151–170
PDF
Czynniki endogenne w rozwoju gospodarczym małego miasta – studium porównawcze. Przykład Uniejowa i Dąbia nad Nerem
Anita Kulawiak
171–185
PDF
Język / Language
English
Język polski
Słowa kluczowe
Aktualny numer