Wsparcie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw przez podmioty dyplomacji ekonomicznej i handlowej

Authors

  • Magdalena Sobczak Studenckie Koło Naukowe Biznesu Międzynarodowego – Synergy Group; Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznanius image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.18778/2082-4440.01.03

Keywords:

wsparcie przedsiębiorstw, internacjonalizacja, dyplomacja handlowa, dyplomacja ekonomiczna

References

Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Budapeszcie (2009), Kompetencje Wydziału, http://www.bruksela.polemb.net/ [data dostępu: 15 lipca 2009].
Google Scholar

Barston R.P., (2006), Modern diplomacy, Longman, London.
Google Scholar

Bałon K., (2002), Głos w dyskusji o instytucjach promocji gospodarczej w Polsce, Polski Instytut Spraw Międzynarodowych, seria Z, nr 53.
Google Scholar

Cimoszewicz W., (2003), Dyplomacja w sprawie gospodarki – wywiad dla Gazety Business Center Club, http://www.msz.gov.pl [stan na dzień: 27 lipca 2010].
Google Scholar

Gawin G., (2008), Kształtowanie się rola dyplomacji ekonomicznej w Polsce, Polski Przegląd Dyplomatyczny, nr 3 (43).
Google Scholar

Ministerstwo Gospodarki, http://www.mg.gov.pl/ [data dostępu: 27 lipca 2010].
Google Scholar

Molendowski E., Polan W. (2007), Dyplomacja gospodarcza. Rola i znaczenie w polityce zagranicznej państwa, Wolters Kluwer Polska, Kraków.
Google Scholar

Stefaniak P., (2010), Orła cień, czyli o promocji polskiej gospodarki za granicą, http://www.wnp.pl/ [data dostępu: 27 lipca 2010].
Google Scholar

Wiśniewski R (2006), Rola i zaangażowanie instytucji publicznych w promocję gospodarczą Polski i regionów, http://www.paiz.gov.pl [data dostępu: 15 lipca 2009].
Google Scholar

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji (2010), Nasza misja, http://www.brussels.trade.gov.pl/pl/ [data dostępu: 27 lipca 2010].
Google Scholar

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Brukseli (2008), Sprawozdanie Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Brukseli za rok 2008, Bruksela.
Google Scholar

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Kijowie (2008), Sprawozdanie Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Kijowie za rok 2008, Kijów.
Google Scholar

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Lizbonie (2010), Fundusz Wsparcia Internacjonalizacji i Eksportu, http://lisbon.trade.gov.pl/pl [data dostępu: 27 lipca 2010].
Google Scholar

Published

2010-01-01

How to Cite

Sobczak, M. (2010). Wsparcie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw przez podmioty dyplomacji ekonomicznej i handlowej. Ekonomia Międzynarodowa (International Economics), (1), 38–49. https://doi.org/10.18778/2082-4440.01.03

Issue

Section

Articles