Pamięć szkoły. Recenzja książki Katarzyny Wypiorczyk-Przygody, Miklaszanki. Wspomnienia biograficzne absolwentek Prywatnego Gimnazjum i Liceum im. Heleny Miklaszewskiej w Łodzi, wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź 2017

Autor

  • Izabela Terela Uniwersytet Łódzki, Instytut Socjologii, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedra Socjologii Kultury

DOI:

https://doi.org/10.18778/0208-600X.67.08

Bibliografia

Czyżewski M., Piotrowski A., Rokuszewska-Pawełek A. (red.) (1996), Biografia a tożsamość narodowa, Uniwersytet Łódzki, Łódź.
Google Scholar

Pleszkun-Olejniczakowa E. (2015), Kulturowy rozwój Łodzi w okresie międzywojennym, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica”, z. 3(29).
Google Scholar

Radlińska H. (1961), Pedagogika społeczna, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław.
Google Scholar

Wypiorczyk-Przygoda K. (2017), Miklaszanki. Wspomnienia biograficzne absolwentek Prywatnego Gimnazjum i Liceum im. Heleny Miklaszewskiej w Łodzi, Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź.
Google Scholar

http://zhr59ldh.blox.pl/2011/09/Basia-Marta-Nazdrowiczowna.html [dostęp 3.08.2018].
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2018-12-30

Jak cytować

Terela, I. (2018). Pamięć szkoły. Recenzja książki Katarzyny Wypiorczyk-Przygody, Miklaszanki. Wspomnienia biograficzne absolwentek Prywatnego Gimnazjum i Liceum im. Heleny Miklaszewskiej w Łodzi, wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź 2017. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica, (67), 141–145. https://doi.org/10.18778/0208-600X.67.08