Realizacje muzycznych formatów stacji radiowych na polskim rynku medialnym

Autor

DOI:

https://doi.org/10.18778/1505-9057.17.18

Abstrakt

Powstanie prywatnego sektora medialnego zapoczątkowało szereg zmian i proces wzajemnej konkurencji o audytorium. Jedną z nich stało się formatowanie stacji, czyli dopasowanie oferty nadawców do określonych potrzeb i preferencji odbiorców. Artykuł poświęcony został definicji formatu radiowego, charakterystyce poszczególnych formatów na przykładzie polskich komercyjnych rozgłośni, które je realizują.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2012-09-30

Jak cytować

Garcarek, A. (2012). Realizacje muzycznych formatów stacji radiowych na polskim rynku medialnym. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 17(3), 182–188. https://doi.org/10.18778/1505-9057.17.18