Innowacja graficzna jako składnik wizualizacji semantyki w nagłówkach „Gazety Wyborczej”
DOI:
https://doi.org/10.18778/0208-6077.44.07Abstrakt
The issue of the article are graphic innovation in the headlines in “Gazeta Wyborcza”. The author pays attention on the increase of a meaning of the graphic information as an important action having an influence on the visualisation of semantics.
Pobrania
Brak dostępnych danych do wyświetlenia.
Pobrania
Opublikowane
2007-01-01
Jak cytować
Makiewicz, M. (2007). Innowacja graficzna jako składnik wizualizacji semantyki w nagłówkach „Gazety Wyborczej”. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica, 44, 87–103. https://doi.org/10.18778/0208-6077.44.07
Numer
Dział
Articles
Licencja
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.