O tendencjach w nowym nazewnictwie łódzkich usługowych firm kosmetycznych

Autor

DOI:

https://doi.org/10.18778/0208-6077.45.08

Abstrakt

 

 

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Abramowicz Z., Nazwy lokali gastronomicznych w Szczecinie, [w:] Onomastyka polska a nowe kierunki językoznawcze, red. M. Czachorowska, M. Ł. Szewczyk, Bydgoszcz 2000.
Google Scholar

Lewandowski A., Współczesne polskie nazwy firmowe, Zielona Góra 1992.
Google Scholar

Mały słownik francusko-polski, polsko-francuski, Warszawa 1977.
Google Scholar

Nowy słownik hiszpańsko-polski, polsko-hiszpański, Warszawa 2006.
Google Scholar

Parzniewska J., Nazwy zakładów pogrzebowych, „Onomastica” 1999, R. XIII.
Google Scholar

Przybylska R., O współczesnych nazwach firm, „Język Polski” 1992, R. LXXII.
Google Scholar

Siwiec A., Nazwy agencji towarzyskich (na materiale ogłoszeń prasowych), [w:] Onomastyka polska a nowe kierunki językoznawcze, red. M. Czachorowska, M. Ł. Szewczyk, Bydgoszcz 2000.
Google Scholar

Słownik poprawnej polszczyzny, red. M. Szymczak, Warszawa 1994.
Google Scholar

Słownik włosko-polski i polsko-włoski, Łódź 2005.
Google Scholar

Podręczny słownik angielsko-polski, Warszawa 1998.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2010-01-01

Jak cytować

Matusz, O. (2010). O tendencjach w nowym nazewnictwie łódzkich usługowych firm kosmetycznych. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica, 45, 117–128. https://doi.org/10.18778/0208-6077.45.08

Numer

Dział

Articles