Źrodła informacji o Uniejowie w opinii łódzkich studentów
DOI:
https://doi.org/10.18778/2299-8403.04.14Słowa kluczowe:
Uniejów, badania społeczne, działania promocyjneAbstrakt
Głównym celem autorki artykułu jest zaprezentowanie wizerunku gminy Uniejów oraz analiza działań promocyjnych. W pierwszej części pracy autorka przedstawiła profil łódzkiego studenta oraz źródła jego wiedzy o występowaniu wód geotermalnych, powstaniu Term Uniejów czy uzdrowiska Uniejów Park. W dalszej części artykułu zostały poruszone kwestie promocji gminy. Opinia publiczna ma istotne znaczenie, ponieważ umożliwia sprawniejsze zarządzanie tym procesem.
Bibliografia
Bażyński J., Turek S., Słownik hydrogeologiczny i geologii inżynierskiej, Wyd. Geologiczne, Warszawa, 1969.
Google Scholar
Dej M., Huculak M., Jarczewski W., Rekreacyjne wykorzystanie wód geotermalnych w krajach Grupy Wyszehradzkiej, Instytut Rozwoju Miast, Kraków 2013.
Google Scholar
Jaśkiewicz A., Atrakcyjność kompleksu termalno-basenowego „Termy Uniejów” w opinii turystów i mieszkańców Uniejowa, „Biuletyn Uniejowski”, t. 4, 2015.
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.18778/2299-8403.04.12
Płocka J., Turystyka. Wybrane zagadnienia, Wyd. Escape Magazine, Toruń 2009.
Google Scholar
Sapińska-Śliwa A., Udostępnianie wód termalnych w Uniejowie – rys historyczny, „Biuletyn Uniejowski”, t. 1. 2012.
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.18778/2299-8403.01.04
Sztando A., Obszary i cele promocji dużych miast, [w:] S. Korenik, Z. Przybyła (red.), Gospodarka przestrzenna XII, Stowarzyszenie na rzecz Promocji Dolnego Śląska, Wrocław, 2009.
Google Scholar
Ustawa z dn. 9 czerwca 2011 r., Prawo geologiczne i górnicze, Dz.U., 2011, nr 163, poz.981.
Google Scholar
http://www.termyuniejow.pl/
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.