Program zajęć dydaktycznych z przedmiotu „Strategia rozwoju turystyki” na studiach z geografii turyzmu i hotelarstwa na UŁ

Autor

  • Jacek Kaczmarek Uniwersytet Łódzki, Katedra Geografii Miast i Turyzmu

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.2.14

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Domański T. (red.), 1997, Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, Wydawnictwo UŁ, Łódź.
Google Scholar

Middleton V. C. T., 1996, Marketing w turystyce, PAPT, Warszawa.
Google Scholar

Kotler P., 1994, Marketing – analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa.
Google Scholar

Liszewski S., Young C. (eds.), 1997, A comparative study of Łódź and Manchester – geographies of European cities in transition, Wydawnictwo UŁ, Łódź.
Google Scholar

Matczak A. (red.), 1994, Studium wiedzy o regionie łódzkim. Wybrane problemy, ŁTN, Łódź.
Google Scholar

Studium wiedzy o regionie łódzkim. Rozwój turystyki w regionie łódzkim, 1995, ŁTN, Łódź.
Google Scholar

Tocquer G., Zins M., 1987, Marketing du tourisme, Gatan Morin Éditeur, Québec.
Google Scholar

Ashworth G. J., Voogd H., 1990, Selling the city, Belhaven Press, London and New York.
Google Scholar

Seaton A. V., (ed.), 1994, Tourism. The State of the Art, John Wiley & Sons, Chichester.
Google Scholar

Teare R., Boer A., 1992, Strategic hospitality management, Cassell, London.
Google Scholar

Teare R., Mazanec J. A., Crawford - Welch S., Calver S., 1994, Marketing in hospitality and tourism, Cassell, London.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

1999-12-30

Jak cytować

Kaczmarek, J. (1999). Program zajęć dydaktycznych z przedmiotu „Strategia rozwoju turystyki” na studiach z geografii turyzmu i hotelarstwa na UŁ. Turyzm/Tourism, 9(2), 115–122. https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.2.14

Numer

Dział

Notatki