Program zajęć dydaktycznych z przedmiotu „Strategia rozwoju turystyki” na studiach z geografii turyzmu i hotelarstwa na UŁ
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.2.14Pobrania
Bibliografia
Domański T. (red.), 1997, Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, Wydawnictwo UŁ, Łódź.
Google Scholar
Middleton V. C. T., 1996, Marketing w turystyce, PAPT, Warszawa.
Google Scholar
Kotler P., 1994, Marketing – analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa.
Google Scholar
Liszewski S., Young C. (eds.), 1997, A comparative study of Łódź and Manchester – geographies of European cities in transition, Wydawnictwo UŁ, Łódź.
Google Scholar
Matczak A. (red.), 1994, Studium wiedzy o regionie łódzkim. Wybrane problemy, ŁTN, Łódź.
Google Scholar
Studium wiedzy o regionie łódzkim. Rozwój turystyki w regionie łódzkim, 1995, ŁTN, Łódź.
Google Scholar
Tocquer G., Zins M., 1987, Marketing du tourisme, Gatan Morin Éditeur, Québec.
Google Scholar
Ashworth G. J., Voogd H., 1990, Selling the city, Belhaven Press, London and New York.
Google Scholar
Seaton A. V., (ed.), 1994, Tourism. The State of the Art, John Wiley & Sons, Chichester.
Google Scholar
Teare R., Boer A., 1992, Strategic hospitality management, Cassell, London.
Google Scholar
Teare R., Mazanec J. A., Crawford - Welch S., Calver S., 1994, Marketing in hospitality and tourism, Cassell, London.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.