Program zajęć dydaktycznych z przedmiotu „Informacja i promocja turystyczna” na studiach z geografii turyzmu i hotelarstwa na UŁ
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.2.07Pobrania
Bibliografia
Altkorn J., 1991, Kanały dystrybucji usług turystycznych, AE, Kraków.
Google Scholar
Altkorn J., 1994, Marketing w turystyce, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Budzyński W., 1998, Public relations - zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa.
Google Scholar
Holloway Ch., Robinson Ch., 1997, Marketing w turystyce, PWE, Warszawa.
Google Scholar
Konieczna-Domańska A., 1998, Biura podróży na rynku turystycznym, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Kuca A. A., 1999, Czy targi mają alternatywę? Polska Korporacja Targowa, „Gazeta Wyborcza”, 23 listopada 1999 r.
Google Scholar
Leicher R., 1996, Jak wystawiać i sprzedawać na targach, AW „Placet”, Warszawa.
Google Scholar
Middleton V. T. C., 1996, Marketing w turystyce, PAPT, Warszawa.
Google Scholar
Perkowski W., 1999, Promocja w turystyce, czyli jak biura podróży budują zaufanie klientów, Centrum Kształcenia Triada, Warszawa.
Google Scholar
Przydatek E., Przydatek J., 1999, Promocja, WSiP, Warszawa.
Google Scholar
Rapacz A., 1994, Przedsiębiorstwo turystyczne. Podstawy i zasady działania, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Sznajder A., 1993, Sztuka promocji czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, „Businessman Book”, Warszawa.
Google Scholar
Sztucki T., 1997, Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców, AW „Placet”, Warszawa.
Google Scholar
Czasopisma turystyczne: „Rynek Turystyczny”, „Aktualności Turystyczne” i inne.
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.