Miejsce Bułgarii na rynku turystycznym Europy Środkowej i Wschodniej

Autor

  • Jerzy Wyrzykowski Uniwersytet Wrocławski, Zakład Geografii Regionalnej i Turystyki

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.17.1-2.14

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Bachvarov, M., 2006, Tourism in Bulgaria, [w:] Tourism in the New Europe. The Challenges and Opportunities of EU Enlargement, D. Hall, M. Smith and B. Marciszewska (ed.), CAB International, 241-255.
Google Scholar DOI: https://doi.org/10.1079/9781845931179.0241

Bartoszewicz, W., S kalska, T., 2006, Zagraniczna turystyka przyjazdowa do Polski w 2005 r., Instytut Turystyki, Warszawa.
Google Scholar

Encyklopedia. Świat i Polska 2006, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
Google Scholar

International tourism attractions in Central and South-Eastern Europe (mapa pod red. P. Jordana), Österreichen Ost- und Südosteuropa-Institut, Wien 1999.
Google Scholar

Jordan, P. i in., 1999, International Tourism Attractions in Central and South-Eastern Europe (map), Österreichen Ost- und Südosteuropa, Wien.
Google Scholar

Pietraszewska, E., Wyrzykowski J., 1993, Touristic attractiveness of Central and Eastern Europe in the light of West European touristic guide-books and proposals of tourist agencie, [w:] Conditions of the Foreign Tourism Development in the Central and Eastern Europe, vol. 2, University of Wrocław Department of Regional and Tourism Geography, Wrocław.
Google Scholar

Yearbook of Tourism Statistics. Data 2000-2004, 2006, WTO, Madrid.
Google Scholar

Wyrzykowski, J., 1995, Miejsce Polski na rynku turystycznym Europy Środkowej i Wschodniej, Turyzm 2.
Google Scholar DOI: https://doi.org/10.18778/0867-5856.5.2.14

Opublikowane

2007-12-30

Jak cytować

Wyrzykowski, J. (2007). Miejsce Bułgarii na rynku turystycznym Europy Środkowej i Wschodniej. Turyzm/Tourism, 17(1-2), 193–201. https://doi.org/10.18778/0867-5856.17.1-2.14

Numer

Dział

Notatki