Miejsce Bułgarii na rynku turystycznym Europy Środkowej i Wschodniej
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.17.1-2.14Pobrania
Bibliografia
Bachvarov, M., 2006, Tourism in Bulgaria, [w:] Tourism in the New Europe. The Challenges and Opportunities of EU Enlargement, D. Hall, M. Smith and B. Marciszewska (ed.), CAB International, 241-255.
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.1079/9781845931179.0241
Bartoszewicz, W., S kalska, T., 2006, Zagraniczna turystyka przyjazdowa do Polski w 2005 r., Instytut Turystyki, Warszawa.
Google Scholar
Encyklopedia. Świat i Polska 2006, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
Google Scholar
International tourism attractions in Central and South-Eastern Europe (mapa pod red. P. Jordana), Österreichen Ost- und Südosteuropa-Institut, Wien 1999.
Google Scholar
Jordan, P. i in., 1999, International Tourism Attractions in Central and South-Eastern Europe (map), Österreichen Ost- und Südosteuropa, Wien.
Google Scholar
Pietraszewska, E., Wyrzykowski J., 1993, Touristic attractiveness of Central and Eastern Europe in the light of West European touristic guide-books and proposals of tourist agencie, [w:] Conditions of the Foreign Tourism Development in the Central and Eastern Europe, vol. 2, University of Wrocław Department of Regional and Tourism Geography, Wrocław.
Google Scholar
Yearbook of Tourism Statistics. Data 2000-2004, 2006, WTO, Madrid.
Google Scholar
Wyrzykowski, J., 1995, Miejsce Polski na rynku turystycznym Europy Środkowej i Wschodniej, Turyzm 2.
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.18778/0867-5856.5.2.14
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.