Geografia hotelarstwa, Andrzej Kowalczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2000, ss. 429
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.11.2.07Abstrakt
Dynamiczny rozwój usług hotelarskich sprawia, że stają się one przedmiotem zainteresowania wielu dyscyplin naukowych, w tym również geografii. Hotele są przedmiotem analizy zarówno geografii turyzmu, jak i geografii usług i geografii miast. Złożoność zjawiska skłania do zastanowienia się nad celowością wyróżnienia geografii hotelarstwa.
Pobrania
Brak dostępnych danych do wyświetlenia.
Pobrania
Opublikowane
2001-12-30
Jak cytować
Liszewski, S. (2001). Geografia hotelarstwa, Andrzej Kowalczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2000, ss. 429. Turyzm/Tourism, 11(2), 111–115. https://doi.org/10.18778/0867-5856.11.2.07
Numer
Dział
Recenzje
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.