An Attempt to Improve the Tourist Image of Poland in Spain by Making its Promotional Offer More Specific
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.16.2.14Downloads
References
Chwalba A, (red.), 2004, Kalendarium dziejów Polski, Wydawnictwo Literackie, Kraków.
Google Scholar
Davis N., 2004, Boże Igrzysko. Historia Polski Znak, Kraków.
Google Scholar
Jasienica P., 1985, Polska Jagiellonów, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa.
Google Scholar
Launay D., 2001, Poradnik ksenofoba. Hiszpanie. Adamantan, Warszawa.
Google Scholar
Olins W., 2004, Raport – marka dla Polski Diagnoza i idea przewodnia, Krajowa Izba Gospodarcza i Fundacja Promocja Polska, Warszawa.
Google Scholar
Polska Organizacja Turystyczna. Raport wydawniczy na lata 2002/2003, 2003, Warszawa.
Google Scholar
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.