An Attempt to Improve the Tourist Image of Poland in Spain by Making its Promotional Offer More Specific

Authors

  • Monika Prylińska Uniwersytet Łódzki, Studium Doktoranckie Geografii Fizycznej i Społeczno-Ekonomicznej

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.16.2.14

Downloads

Download data is not yet available.

References

Chwalba A, (red.), 2004, Kalendarium dziejów Polski, Wydawnictwo Literackie, Kraków.
Google Scholar

Davis N., 2004, Boże Igrzysko. Historia Polski Znak, Kraków.
Google Scholar

Jasienica P., 1985, Polska Jagiellonów, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa.
Google Scholar

Launay D., 2001, Poradnik ksenofoba. Hiszpanie. Adamantan, Warszawa.
Google Scholar

Olins W., 2004, Raport – marka dla Polski Diagnoza i idea przewodnia, Krajowa Izba Gospodarcza i Fundacja Promocja Polska, Warszawa.
Google Scholar

Polska Organizacja Turystyczna. Raport wydawniczy na lata 2002/2003, 2003, Warszawa.
Google Scholar

Published

2006-12-30

How to Cite

Prylińska, M. (2006). An Attempt to Improve the Tourist Image of Poland in Spain by Making its Promotional Offer More Specific. Turyzm/Tourism, 16(2), 137–144. https://doi.org/10.18778/0867-5856.16.2.14

Issue

Section

Notes