Strategies of the Development of Tourist Product in Lower Silesia and Opole Silesia

Authors

  • Jerzy Wyrzykowski Uniwersytet Wrocławski, Instytut Geograficzny

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.1.13

Downloads

Download data is not yet available.

References

Brol R., i wsp., 1996, Strategia rozwoju turystyki w województwie jeleniogórskim, Jelenia Góra (maszynopis powielony).
Google Scholar

Marak J., Mikułowski B., Wyrzykowski J., 1997, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Synteza, Wydz. Kultury i Sportu Urzędu Wojewódzkiego, Legnica.
Google Scholar

Strategia rozwoju turystycznego województwa wałbrzyskiego na lata 1996-2005, 1995, Wydz. Kultury i Sportu Urzędu Wojewódzkiego, Wałbrzych (maszynopis powielony).
Google Scholar

Turystyka województwa opolskiego. Stan i strategia rozwoju, 1994, Agencja Rozwoju Opolszczyzny, Opole (maszynopis powielony).
Google Scholar

Wyrzykowski J. i wsp., 1996a, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Etap I: Uwarunkowania rozwoju turystyki, TURPLAN, Wrocław (maszynopis).
Google Scholar

Wyrzykowski J. i wsp., 1996b, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Etap II: Sformułowanie strategii rozwoju, TURPLAN, Wrocław (maszynopis).
Google Scholar

Published

1999-06-30

How to Cite

Wyrzykowski, J. (1999). Strategies of the Development of Tourist Product in Lower Silesia and Opole Silesia. Turyzm/Tourism, 9(1), 209–219. https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.1.13

Issue

Section

Notes