The Curriculum of the ‘Tourist Information and Promotion’ Subject at the Geography of Tourism and Hotel Management Studies at the University of Łódź

Authors

  • Robert Wiluś Uniwersytet Łódzki, Katedra Geografii Miast i Turyzmu

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.2.07

Downloads

Download data is not yet available.

References

Altkorn J., 1991, Kanały dystrybucji usług turystycznych, AE, Kraków.
Google Scholar

Altkorn J., 1994, Marketing w turystyce, PWN, Warszawa.
Google Scholar

Budzyński W., 1998, Public relations - zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa.
Google Scholar

Holloway Ch., Robinson Ch., 1997, Marketing w turystyce, PWE, Warszawa.
Google Scholar

Konieczna-Domańska A., 1998, Biura podróży na rynku turystycznym, PWN, Warszawa.
Google Scholar

Kuca A. A., 1999, Czy targi mają alternatywę? Polska Korporacja Targowa, „Gazeta Wyborcza”, 23 listopada 1999 r.
Google Scholar

Leicher R., 1996, Jak wystawiać i sprzedawać na targach, AW „Placet”, Warszawa.
Google Scholar

Middleton V. T. C., 1996, Marketing w turystyce, PAPT, Warszawa.
Google Scholar

Perkowski W., 1999, Promocja w turystyce, czyli jak biura podróży budują zaufanie klientów, Centrum Kształcenia Triada, Warszawa.
Google Scholar

Przydatek E., Przydatek J., 1999, Promocja, WSiP, Warszawa.
Google Scholar

Rapacz A., 1994, Przedsiębiorstwo turystyczne. Podstawy i zasady działania, PWN, Warszawa.
Google Scholar

Sznajder A., 1993, Sztuka promocji czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, „Businessman Book”, Warszawa.
Google Scholar

Sztucki T., 1997, Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców, AW „Placet”, Warszawa.
Google Scholar

Czasopisma turystyczne: „Rynek Turystyczny”, „Aktualności Turystyczne” i inne.
Google Scholar

Published

1999-12-30

How to Cite

Wiluś, R. (1999). The Curriculum of the ‘Tourist Information and Promotion’ Subject at the Geography of Tourism and Hotel Management Studies at the University of Łódź. Turyzm/Tourism, 9(2), 69–72. https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.2.07

Issue

Section

Notes

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>