Strategia rozwoju produktu turystycznego na Dolnym Śląsku i Śląsku Opolskim
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.1.13Pobrania
Bibliografia
Brol R., i wsp., 1996, Strategia rozwoju turystyki w województwie jeleniogórskim, Jelenia Góra (maszynopis powielony).
Google Scholar
Marak J., Mikułowski B., Wyrzykowski J., 1997, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Synteza, Wydz. Kultury i Sportu Urzędu Wojewódzkiego, Legnica.
Google Scholar
Strategia rozwoju turystycznego województwa wałbrzyskiego na lata 1996-2005, 1995, Wydz. Kultury i Sportu Urzędu Wojewódzkiego, Wałbrzych (maszynopis powielony).
Google Scholar
Turystyka województwa opolskiego. Stan i strategia rozwoju, 1994, Agencja Rozwoju Opolszczyzny, Opole (maszynopis powielony).
Google Scholar
Wyrzykowski J. i wsp., 1996a, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Etap I: Uwarunkowania rozwoju turystyki, TURPLAN, Wrocław (maszynopis).
Google Scholar
Wyrzykowski J. i wsp., 1996b, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Etap II: Sformułowanie strategii rozwoju, TURPLAN, Wrocław (maszynopis).
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.