Strategia rozwoju produktu turystycznego na Dolnym Śląsku i Śląsku Opolskim

Autor

  • Jerzy Wyrzykowski Uniwersytet Wrocławski, Instytut Geograficzny

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.1.13

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Brol R., i wsp., 1996, Strategia rozwoju turystyki w województwie jeleniogórskim, Jelenia Góra (maszynopis powielony).
Google Scholar

Marak J., Mikułowski B., Wyrzykowski J., 1997, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Synteza, Wydz. Kultury i Sportu Urzędu Wojewódzkiego, Legnica.
Google Scholar

Strategia rozwoju turystycznego województwa wałbrzyskiego na lata 1996-2005, 1995, Wydz. Kultury i Sportu Urzędu Wojewódzkiego, Wałbrzych (maszynopis powielony).
Google Scholar

Turystyka województwa opolskiego. Stan i strategia rozwoju, 1994, Agencja Rozwoju Opolszczyzny, Opole (maszynopis powielony).
Google Scholar

Wyrzykowski J. i wsp., 1996a, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Etap I: Uwarunkowania rozwoju turystyki, TURPLAN, Wrocław (maszynopis).
Google Scholar

Wyrzykowski J. i wsp., 1996b, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Etap II: Sformułowanie strategii rozwoju, TURPLAN, Wrocław (maszynopis).
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

1999-06-30

Jak cytować

Wyrzykowski, J. (1999). Strategia rozwoju produktu turystycznego na Dolnym Śląsku i Śląsku Opolskim. Turyzm/Tourism, 9(1), 209–219. https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.1.13

Numer

Dział

Notatki