Geografia hotelarstwa, Andrzej Kowalczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2000, ss. 429

Autor

  • Stanisław Liszewski Uniwersytet Łódzki, Katedra Geografii Miast i Turyzmu

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.11.2.07

Abstrakt

Dynamiczny rozwój usług hotelarskich sprawia, że stają się one przedmiotem zainteresowania wielu dyscyplin naukowych, w tym również geografii. Hotele są przedmiotem analizy zarówno geografii turyzmu, jak i geografii usług i geografii miast. Złożoność zjawiska skłania do zastanowienia się nad celowością wyróżnienia geografii hotelarstwa.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Opublikowane

2001-12-30

Jak cytować

Liszewski, S. (2001). Geografia hotelarstwa, Andrzej Kowalczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2000, ss. 429. Turyzm/Tourism, 11(2), 111–115. https://doi.org/10.18778/0867-5856.11.2.07

Numer

Dział

Recenzje

Inne teksty tego samego autora

<< < 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>